Šablona

 

Na podlagi tretje alineje 1. točke drugega odstavka 16. člena Zakona o revidiranju (Uradni list RS, št. 65/08, odslej ZRev-2) in 6. točke 19. člena Statuta Slovenskega inštituta za revizijo je Strokovni svet Inštituta dne 16. 9. 2010 sprejel

 

POJASNILO 1 -

Končno poročanje o izsledkih posla

 

Uradni list RS, št.:

·  75/10 (24.09.2010; veljavnost od 24.09.2010; uporaba od 24.09.2010),

·  30/18 (26.04.2018; veljavnost od 01.05.2018; uporaba od 01.05.2018).

 

Datum veljavnosti besedila: od 24.09.2010 do 01.05.2018

Datum uporabe besedila: od 24.09.2010 do 01.05.2018

 

 

Razširjanje izsledkov je opredeljeno v standardu 2440 (Mednarodni standardi strokovnega ravnanja pri notranjem revidiranju). Skladno z navedenim standardom mora notranjerevizijski predstojnik (v nadaljevanju NRP) predložiti izsledke ustreznim strankam; mora se torej odločiti o tem, komu bo končno poročilo o poslu poslano. V 2440.A1 je zapisano, da je NRP odgovoren za poročanje o končnih izsledkih strankam, ki lahko zagotovijo, da bodo izsledki upoštevani, kot je potreb­no. Skladno s standardom 1110.A1 nihče ne sme vplivati na odločanje o poročanju o izsledkih, kar pomeni, da je odločitev v rokah NRP.

Izsledke je treba predložiti odgovorni osebi za revidi­rano področje in neposredno nadrejeni osebi ter najvišjemu vodstvu, lahko pa tudi drugim strankam. Izbira drugih strank je prepuščena NRP in je odvisna od velikosti, organiziranosti in prepoznavnosti notranjerevizijskega izvajalca, obvladova­nja tveganj in drugih kriterijev. NRP naj pri odločanju o tem, komu predložiti izsledke, razmisli, komu bodo izsledki koristili ter kdo bo lahko na podlagi ugotovitev in priporočil izboljšal obvladovalno okolje in pripomogel k izboljšanju obvladovanja tveganj. NRP lahko posameznim strankam pošlje celotno poročilo ali zgolj izsek iz poročila (na primer samo pregled ugotovitev in priporočil). NRP naj vodi seznam prejemnikov poročila (navedeni v poročilu).

Razširjanje izsledkov je odvisno tudi od narave posa­meznega notranjerevizijskega posla in se torej lahko razlikuje med posameznimi opravljenimi notranjimi revizijami. Nekateri pregledi so namenjeni zgolj vodstvu revidiranega področja (na primer posebnosti /specifike/ pri notranji reviziji kadrovske funkcije), drugi večjemu krogu strank (na primer sistemskih napak pri pooblastilih), tretji pa vodstvom področij, ki imajo podobne naloge kot revidiranec (na primer maloprodajnih enot, poslovalnic, odvisnih družb).

Predložitev izsledkov strankam zunaj organizacije je opi­sana v standardu 2440.A2.

 

 

Na podlagi tretje alineje 1. točke drugega odstavka 16. člena Zakona o revidiranju (Uradni list RS, št. 65/08; odslej ZRev-2) in 6. točke 19. člena Statuta Slovenskega inštituta za revizijo je Strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo (odslej Inštitut) na svoji seji dne 23. 4. 2018 sprejel

 

SKLEP

o prenehanju Pojasnila 1 Končno poročanje o izsledkih posla

 

Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Pojasnilo 1 Kočno poročanje o izsledkih posla, sprejeto 16. 9. 2010.

Pojasnilo 1 Končno poročanje o izsledkih posla preneha veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

 

Na vrh